Konferencja określana jest jako zebranie, posiedzenie pewnej ilości osób w celu omówienia określonych zagadnień, inaczej mówiąc jest to narada.

Współcześnie jednak konferencje to coś więcej niż tylko służbowe spotkania. Spełniają one bardzo ważną rolę w budowaniu pozytywnego PR firmy. Im lepsze możliwości wybieramy tym więcej otrzymujemy w wyobraźni klientów, współpracowników, czy potencjalnych partnerów biznesowych. Poniżej prezentujemy kilka metod na organizację konferencji z pompą.

Zdefiniuj charakter konferencji – Kiedy? Gdzie? Jak długo?
Oczywiste jest to, że przed organizacją jakiejkolwiek spotkania konferencyjnego wypada sobie wykreować informację jakie tematy ma poruszać, jakie kwestie mają być w niej zawarte, a jakie należy wykreślić. Wybór czasu i lokalizacji także jest wybitnie istotny i od tego zależy połowa powodzenia. Profesjonalne ośrodki szkoleniowe w Polsce spotyka się coraz częściej a ich duża gama usług pozwala na wybór ekskluzywnego miejsca za rozsądną cenę.

Opracuj harmonogram konferencji.
Jeżeli konferencji jest duża i liczna tym bardziej precyzyjnie należy opracować program konferencji. Firmy szkoleniowe dbają by wszystko było dobrze przygotowane. Upewnij się że osoby na których Ci zależy będą mogły pojawić się w określonym przez Ciebie terminie. Zarezerwuj wcześniej miejsce, aby pracownicy mieli dużo czasu aby przygotować się na przybycie Twoich klientów. Zadbaj o odpowiednio długie przerwy pomiędzy prezentacjami oraz dobry sposób podania jedzenia. Pamiętaj o dawnej zasadzie, że głodny Polak to zły Polak.

Ustal budżet i zaplanuj dodatkowe fundusze
Rezerwacja sali, logistyka, catering, atrakcje uzupełniające typu salka fitness, Wellness, basen itp., oraz nocleg.  Jest powinnością by wcześniej zsumować wszystkie wydatki i jeśli po odliczeniu wszystkich kosztów będziemy posiadać dodatkowymi funduszami to wypada pomyśleć o poprawie warunków na lepsze, bardziej luksusowe. Jeśli z kolei planowany budżet nie pokryje wszystkich kosztów warto pomyśleć o pozyskaniu dodatkowych pieniędzy. Jeśli szkolenie dotyczy np. obszaru związanego z budownictwem może warto przedstawić  podmiotom gospodarczym z danej grupy, w tym przypadku powinno się przedstawić np. biura projektowe, publikację logo w zamian za dofinansowanie konferencji? Możemy też po prostu poprosić przełożonego o zwiększenie funduszy. Pomysłów na pozyskanie nieplanowanych funduszy jest od groma, wypada jedynie się odpowiednio rozejrzeć.

Autor promuje ośrodki konferencyjne zlokalizowane w różnych częściach kraju. Sprawdź możliwości promocji swojego obiektu konferencyjnego.

————————————————————————————-

Zainteresował Cię prezentowany artykuł, polub go, skomentuj, lub podziel się ze znajomymi…

Dziękuję

————————————————————————————-

Udostępnij na:

Pin It on Pinterest

Share This
%d bloggers like this: