DWA RAZY DWA JEST CZTERY

Tę prezentację możesz pokazywać ludziom, ZANIM poznają oni program lub pojazd, o którym zechcesz im opowiedzieć.
Absolutną KONIECZNOŚCIĄ jest dokonanie tej prezentacji jak najszybciej po zapoznaniu ludzi z owym programem. Chcesz przecież, aby już od pierwszego dnia ich tok myślenia zmierzał we właściwym kierunku. Zdejmiesz z nich wielki balast, uświadamiając im, że nie muszą wychodzić z domu i „sponsorować całego tłumu”, by móc zarobić mnóstwo pieniędzy w marketingu wielopoziomowym. Ta prezentacja uzmysłowi im również, jak ważne jest, by współpracować ze swoimi ludźmi i pomagać im w starcie.

23Prezentację zaczynasz od tego, że piszesz „2 x 2 równa się 4″ itd., a następnie mnożysz liczby pod kreską, jak pokazano na rysunku po prawej stronie.Żartujemy, mówiąc ludziom, że jeśli za-sponsorują kogoś, kto nie potrafi zrobić tego poprawnie, niech z niego zrezygnują, ponieważ współpraca z nim będzie trudna. Zwróć uwagę, że zaczynamy używać słowa „sponsorować”. Z prawej strony kolumny „2 x 2” napisz 3 x 3, mówiąc: „Tutaj sponsorujesz trzy osoby i uczysz je (zaczynamy też używać słowa „uczyć”) sponsorować trzy następne, co sprawia, że jest ich teraz dziewięć. Potem uczysz swoje trzy osoby, jak mają nauczyć sponsorowania tamte dziewięć osób. Masz ich już 27. Idąc w dół jeszcze o jeden poziom, osiągniesz liczbę 81. Zauważ różnicę między 16 a 81. Zwróć na nią uwagę rozmówcy i zapytaj, czy zgadza się z tobą, że jest to całkiem spora różnica. Teraz wskaż mu, że tę ISTOTNĄ RÓŻNICĘ uzyskuje się dzięki JEDNEMU. Każdy dystrybutor za-sponsorował tylko o JEDNĄ OSOBĘ WIĘCEJ! Zwykle w tym momencie twoje słowa wywołają pewną reakcję, ale ty kontynuuj swój wywód.

1Powiedzmy, że sponsorujesz do biznesu cztery osoby. Przesuń się znów w prawo od kolumny ,,3 x 3″
i zacznij wypisywać w dół trzecią kolumnę liczb, mówiąc przy tym: „Zobaczmy, co by się stało, gdyby każdy za-sponsorował tylko o DWIE OSOBY WIĘCEJ„.
Pisz dalej i mów: „Sponsorujesz cztery osoby i uczysz je sponsorować po cztery kolejne. Następnie pomagasz tym swoim czterem osobom uczyć pozyskane przez nie 16 osób, jak trzeba sponsorować cztery osoby. Dzięki temu dodajesz do swojej grupy 64 osoby. Pracując w ten sposób i tworząc tylko o jeden poziom więcej, masz, zanim się obejrzysz, grupę powiększoną o 256 osób”. I znowu podkreślasz: „No, teraz to jest już tutaj zasadnicza różnica, ale …”. Zwykle zauważysz znów jakąś reakcję, ponieważ ludzie zaczynają chwytać całą tę ideę, lecz zanim coś powiedzą, dodaj: „Ta istotna różnica wynika stąd, że każdy za-sponsorował tylko o DWIE OSOBY WIĘCEJ!„.
Kończymy wywód na pięciu osobach. Przeważnie do tej pory ludzie zrozumieją już, o co chodzi, i w sposób mentalny lub werbalny będą podążać za twoimi wyjaśnieniami, gdy piszesz ostatnią kolumnę liczb. Teraz możesz przestać używać określeń „sponsorować” i „uczyć”.
Pisz tylko liczby i komentuj: ,,5 razy 5 równa się 25, 25 razy 5 równa się 125, 125 razy 5 równa się 625. Teraz jest to już FANTASTYCZNA RÓŻNICA!„. I znów, ta ISTOTNA RÓŻNICA wynikła stąd, że każdy musiał za-sponsorować tylko o TRZY osoby więcej. Większość ludzi może wyobrazić sobie sponsorowanie o jedną, dwie lub trzy osoby więcej, lecz zwykle trudno jest im uchwycić liczby pod dolną kreską (16, 81, 256 i 625). W ostatniej kolumnie przedstaw samego siebie jako kogoś, kto ma czas za-sponsorować pięć poważnych osób do swojego programu. Piątka na początku kolumny symbolizuje za-sponsorowanych przez ciebie ludzi, którzy POWAŻNIE myślą o rozwijaniu własnego biznesu. Może będziesz musiał za-sponsorować 10, 15 lub 20 osób, aby w rezultacie wyłowić te pięć poważnych.
Gdy jednak w pełni zrozumiesz wszystkie dziesięć prezentacji na serwetkach, stwierdzisz, że twoi ludzie zaczną myśleć poważnie o wiele SZYBCIEJ niż przystępujące do organizacji osoby, które nie znają tego materiału.
Książka ta nauczy cię, jak z nimi współpracować, by SZYBCIEJ traktowały ten biznes serio.

1_4Zauważ na rysunku po prawej stronie, że kiedy sponsorujesz pięć osób i one sponsorują po pięć osób itd., dodajesz wszystkie te zakreślone kółkiem liczby i masz 780 poważnych osób w swej organizacji. To wyliczenie pomoże ci odpowiedzieć na pytanie: ,,A czy wobec tego ktoś nie musi sprzedawać produktów?”. Wszyscy je słyszeliście, zanim w ogóle zaczęliście działać w MLM.
Tak więc przeprowadź tę PREZENTACJĘ NA SERWETCE i wyjaśnij, że dwa razy dwa jest cztery – i tak dalej aż do 780 dystrybutorów. W KAŻDEJ organizacji marketingu wielopoziomowego, jeśli masz 780 osób, które tylko UŻYWAJĄ produktów na własne potrzeby, zarabiasz mnóstwo pieniędzy. (A w naszych wyliczeniach nawet nie uwzględniliśmy ludzi, którzy nie są „poważni”, lecz są tylko „nabywcami produktu”). A więc jeśli oni wszyscy mają po dwoje, troje, czworo lub pięcioro przyjaciół… – i powiedzmy, że mają wśród swych przyjaciół, krewnych i znajomych dziesięciu klientów, to w
sumie tych klientów będzie 78001 Dodajmy do tego 780 dystrybutorów z twojej organizacji.
Czy nie uważasz teraz, że 8580 klientów plus „nabywcy produktu” przyczynią się do powstania twojej dochodowej firmy? Właśnie tak zarabia się duże pieniądze w każdym biznesie – mając wielu, którzy robią niewiele.
Pamiętaj jednak, że pracujesz tylko z piątką POWAŻNYCH OSÓB, a nie z całą armią!

W innych programach MLM, a także w naszym własnym stale spotykamy ludzi, którzy są zdumieni, że nasza grupa rozwinęła się w tak szybkim tempie.
Niektórzy realizują swoje programy dłużej niż my, ale drapią się w głowę i pytają: „Co takiego robicie, czego ja nie robię?”. Odpowiadamy im pytaniem: „Z iloma pracujesz osobami ze swojej PIERWSZEJ LINII?”. (Pierwszą linię tworzą osoby sponsorowane bezpośrednio przez ciebie. Są one również nazywane dystrybutorami z „pierwszego poziomu”). Zwykle pada liczba 25 do 50 lub większa.
Znam osoby w MLM, które mają ponad stu dystrybutorów w swej pierwszej linii i mogę gwarantować, że kiedy zrozumiesz zasady pisane w tej książce, po pół roku zrezygnujesz z tych ludzi, nawet gdyby działali w organizacji przez sześć czy osiem lat.
Kiedy będziemy omawiać prezentację na serwetce nr 2, która dotyczy występującego w marketingu wielopoziomowym syndromu „porażki handlowca”, podam ci przykład, który wyjaśni, dlaczego posiadanie w pierwszej linii tak wielu dystrybutorów nie jest dobrym rozwiązaniem.
Wyobraźmy sobie ARMIĘ, MARYNARKĘ, SIŁY ZBROJNE, LOTNICTWO lub STRAŻ WYBRZEŻA. Począwszy od najniższego szczebla prywatnych detektywów aż do najwyższych urzędników Pentagonu nikt nie ma więcej niż pięciu lub sześciu ludzi, nad którymi sprawuje BEZPOŚREDNI nadzór. (Może zdarzają się nieliczne wyjątki). Zastanów się nad tym! Oto mamy West Point i Annapolis, każde z ponad dwustuletnim doświadczeniem, gdzie nawet nie myśli się o tym, by ktoś nadzorował więcej niż pięć lub sześć osób.

Dlaczego więc ludzie przystępujący do marketingu wielopoziomowego uważają, że mogą efektywnie pracować z pięćdziesięcioma osobami w pierwszej linii? OTÓŻ NIE MOGĄ! Dlatego wielu z nich bankrutuje. Czytając dalej, dowiesz się, z jakiego powodu.

Nie powinieneś współpracować więcej niż z pięcioma poważnymi osobami naraz. Jednak zwracaj uwagę na to, abyś po ich zasponsorowaniu zaczął pracować z grupą na niższym poziomie. Nadejdzie moment, kiedy nie będą cię już potrzebować. Wówczas się oderwą i utworzą samodzielnie nową linię. Dzięki temu zyskasz wolny czas, by zająć się następną poważną osobą i utrzymać liczbę pięciu osób, z którymi blisko współpracujesz. Niektóre programy pozwalają działać efektywnie, jeśli ma się przy sobie tylko trzy lub cztery osoby, ale żaden z tych, które znam, nie będzie się skutecznie rozwijać, gdy osób tych jest więcej niż pięć.

Prezentacje na serwetkach są wzajemnie ze sobą powiązane, toteż na pytania, jakie być może nasuwają ci się w tym momencie, znajdziesz odpowiedzi później.

————————————————————————————-

Zainteresował Cię prezentowany artykuł, polub go, skomentuj, lub podziel się ze znajomymi…

Dziękuję

————————————————————————————-

Udostępnij na:

Pin It on Pinterest

Share This
%d bloggers like this: